Nuffnang Ads

Monday, December 22, 2014

[Photography] Bukit Broga / Broga Hills

Assalamualaikum and olaaaa everyone.

Pada 20.12.2014 hingga 21.12.2014, Kelab Fotografi UPSI telah mengadakan satu Program Jelajah Fotografi Bukit Broga 2014.
Kami bertolak pada pukul 10.30 malam.
Tiba di sana lebih kurang puul 12.30 malam.
Mula mendaki pukul 1.00 pagi.
Sampai ke puncak pada pukul 3.00 pagi.
Banyak pengalaman yang Syaza dapat.
Alhamdulillah semuanya dah selesai.
Tatapan gambar je lah ye, walaupun tak berapa nak lawa. Hehe.

Suasana di malam hari.



Lighting please!!!

Alhamdulillah dah sampai. ;) Fuhhhhh~

Syuruk. Hehe.

Tunggu sunrise.

Wefie seketika.

Subhanallah. Kabus.

Sign yang xberapa nak jadi. Hehe

Mierul Ardi.

Turun ke bawah.
Sekitar pukul 8 pagi.

Itu je lah kot.
Malam tu, dinner pula.
Cerita dinner kemudian ek.
Minggu ni minggu belajar.

Jadi, Syaza nak mohon maaf sekiranya tidak terupdate blog.
Lepas exam, insyaAllah Syaza kembali ek.
Doakan Syaza berjaya dunia akhirat ya.

Mudah-mudahan Syaza dan rakan-rakan dapat keputusan yang cemerlang.
Mudah-mudahan Syaza dan rakan-rakan dapat 4 flat.
Mudah-mudahan Syaza dan rakan-rakan dipermudahkan ketika menjawab soalan.
Amin~

Terima kasih semua.
Doakan Syaza.

Wassalam~

6 comments:

  1. Subhanallah. Cantiknya permandangan waktu malam..

    ReplyDelete
  2. wah,gigihnya daki pagi2 buta,kalau akak mmg tak mahu prgi, tpi seronok pula pagi2 ya..hehehe..
    walau dekat dgn klang,tapi tak ada peluang nak daki bukit broga..btw cantik sangat gambar2.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. harus gigih kak. kalau x, xbleh smpi puncak. hahhaa.
      terima kasih kak. alhamdulillah. ;)

      Delete
  3. Bestnyer dapat tengok sunrise ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah. alhamdulillah. cantik sangat. masyaAllah.

      Delete