Nuffnang Ads

Monday, March 8, 2010

JPJ Test!

jpj Pictures, Images and Photos


Photobucket

Kota Kinabalu : Esok bersamaan hari Selesa, 9.3.2010, seorang lepasan SPM bernama Syaza akan menjalani ujian JPJ untuk mendapatkan lesen P nya.

Syaza memohon kepada pembaca blog ini mendoakannya supaya lulus dalam ujian tersebut. " Doa kamu amat saya hargai. Allah sahaja yang boleh membalasnya. Terima kasih sangat-sangat ek," katanya ketika ditemu bual pagi tadi.

Itu sahaja laporan itu kali ini.

Daripada saya, Syaza wartawan blog MenCaRi CinTaNya.

Ha~ Rasa macam syok sendiri pulak. (Memang pun.Tau tak ape.He~)

http://emo.huhiho.com

Sejak kebelakangan ni, jiwa untuk menjadi seorang wartawan menyinggah ke dalam diri. Entah kenapa, aku juga tidak mengerti. Setiap perkara yang dilakukan oleh ibu atau adikku, Khairah akan menjadi laporan aku sebagai wartawan di rumah. Walaupun, ia hanya untuk gelak ketawa dan gurau senda.

Apa-apa pun, Syaza mengharapkan doa kamu semua, di samping diri ini & keluarga juga memanjatkannya kepada Sang Pencipta. " Kak Ajja, mesti lulus tau! Boleh jalan sama-sama nanti. Kalau tak, susah nak jalan. Balik-balik Kak Ajja jalan sorang-sorang." Kata- kata adikku memang menyentuh jiwa, walaupun ia hanya sekadar kata-kata.

Namun, harapannya sugguh tinggi. Aku hanya mampu membalas dengan ucapan, " InsyaAllah! "

Itu sahaja. Doakan Syaza ek!
Syukran jazilan, terima kasih, tQ so much, doumo atigatou gozaimasu!

Wassalam~

Photobucket

2 comments: