Nuffnang Ads

Wednesday, October 20, 2010

Perlawanan Persahabatan - Bukan yang Terbaik Daripada Aku | KuCinta Padamu - Terpulang Pada Pemahaman Anda

Assalamualaikum.

Ogenki desu ka?
Alhamdulillah, watashiwa genki desu.
Cuma, emosi tidak berapa stabil sejak semalam.
Alhamdulillah, sudah cuba untuk menenangkan diri kembali.
Apa masalah?
Tidak ada apa-apa. Cuma perlu muhassabah diri. ;)

Semalam ada perlawanan persahabatan bola jaring pasukan Jumperz UPSI dan Proton (Exora). Aku turun padang lambat sikit. Perlu menunggu perjumpaan yang lamabat diadakan.
Aku sudah malas menunggu apabila jenguk ke dalam dewan, tiada sebarang persiapan. Aku melangkah pergi dari situ dan terus ke gelanggang bola jaring - tempat aku lepaskan kebosanan.

Perlawanan persahabatan yang menyeronokkan.
Seronok melihat rakan-rakan yang bermain dengan baik.
Aku?
Aku rasa permainan semalam bukan yang terbaik dari aku. Tidak tahu kenapa. Mungkin terlalu memikirkan banyak perkara.

Pasukan kami, semestinya menang. Alhamdulillah. ;)
Aku cuma tidak puas hati dengan diriku sendiri. Itu bukan cara bermain yang terbaik aku berikan.
Semalam, aku diberikan kedudukan sebagai Wing Defend, kedudukan ini adalah kedudukan yang aku masih boleh main.
Aku rindukan waktu mula-mula memasuki kelab itu. Permainan yang bagus aku main. Kedudukan sebagai center, itu aku inginkan. Bilakah waktunya?



Aku perlu mengembalikan mood semangat bola jaring aku.
Hari ni, tidak turun padang, ada perbincangan kumpulan - pembentangan Jumaat ini.
Esok, ada dua kuiz yang perlu aku hadapi. Pray for me. ;)
InsyaAllah, hari Khamis aku boleh turun padang, di samping turun berat badan. Naikkah berat badan aku setelah makan banyak beberapa hari ni?
c(:

***


Lagu Ku Cinta Padamu dari Shajiry, buat aku berfikiran jauh.
Lagu ni, terpulang kepada anda ingin tujukan buat siapa.
Setiap orang lain persepsinya. Begitu juga dengan aku.

Liriknya amat mendalam bukan?
Cuba baca. ;)

Selama ini kumencari,
Cinta datang dalam hati,
Menanti kasih yang suci dari mimpi.

Kuharapkan cinta sejati,
Yang lahir dari naluri,
Dapatkah kau terima aku begini.

Aku sedar diriku,
Tak sempurna untukmu,
Sanggupkah kau terima.

Ku cinta padamu,
Ikhlas dariku yang satu,
Rindu selalu.

Ku cinta padamu,
Kukan menunggu dirimu,
Walaupun untuk selamanya.


***


Muhassabah diri semalam, membuatkan aku mengalir air mata. Aku terlalu rindukan dia. Terlalu ingin menatap wajah sucinya.

Hayati video ini.



Apa yang anda rasa?

Wassalam~

No comments:

Post a Comment