Nuffnang Ads

Thursday, May 27, 2010

'Lu' buat Gua Malas!

Assalamualaikum...

Apa khabar semua?
Ogenki desu ka?
Kaifa haluk?

Tadi Syaza cek untuk PLKN Kumpulan 3.
Syaza nak tahu, Syaza diletakkan di kem mana.
Syaza dapat PLKN?
Ya, Syaza dapat. Alhamdulillah.

Tapi, memandangkan Syaza dimasukkan ke dalam kumpulan 3, maknanya, gua mahu cakap ' Selamat Tinggal' pada lu. Ha~
Wei, tolonglah.
Masa kumpulan 1 dan 2, gua dah bersemangat waja untuk masuk ke PLKN tapi lu tak bagi masuk dalam kumpulan tu.
Lu semua bagi masuk gua dalam kumpulan 3.
Sekarang gua tak nak masuk.
Sebab gua nak sambung belajar. Lu buat fikiran gua serabutlah.

Wah, Syaza guna gua dengan lu.

Syaza nak bagi cadanganlah pada pihak PLKN ni, lain kali jangan buat sampai kumpulan 3.
Kalau boleh buat sebelum budak-budak belum dapat result untuk sambung belajar.
Jadi, taklah susahkan para pelajar yang dah terlepas ni.
Kalau macam nikan susah, banyak yang nak diurus. Aduyai~


Semakan Status Terpilih Dan Semakan Penempatan Bagi Kump. 3 Siri 7/2010

NAMA : SYAZA SYAFEEQAH BT MOHAMMAD KHASNAN
KUMPULAN : 3
PUSAT BERKUMPUL : PERHENTIAN BAS BATU PAHAT
NEGERI PUSAT BERKUMPUL : JOHOR
NAMA KEM : KEM DESARU GERAKHAS, KOTA TINGGI, JOHOR
ALAMAT KEM : BANDAR PENAWAR
P.O BOX 20
TANJUNG PENAWAR
POSKOD KEM : 81900
BANDAR KEM : KOTA TINGGI
NEGERI KEM : JOHOR

TARIKH LAPOR : 19-JUN-2010
MASA LAPOR : 09:30 PAGI
CATATAN : Pelatih Terpilih Siri 7/2010


Ok, Syaza dapat kat Johor. Tempat Syaza lahir.
Masalahnya kat sini, lu suruh gua kumpul kat Perhentian Bas kat Batu Pahat?
Gua tahulah, gua punya IC Johor punya.
Tapi, sekarang gua tinggal kat Sabah lah.
Tiket kapal terbang lu tak sediakan.
Tiket bas je lu sediakan?
Walaweyh!
Tambahlah gua tak nak pergi. Ha~

Sekarang ni, tengah fikir nak selesaikan surat penangguhan.
Tak pun Syaza memang tak layak sebab tahap kesihatan Syaza yang tak boleh dijangka.

Perhatian!

Tarikh tamat pertandingan Syaza tu esok, 28.5.2010. Itu pun semua dah tahu kan? Syaza akan tutup penyertaan pada jam 9 malam. Harap maklum ek!

Syaza tak nak tangguhkan tarikh pertandingan sebab Syaza kesiankan orang yang dah lama menunggu tarikhnya di tutup. So, cepat siapa yang nak join lagi! Masih ada masa lagi!

Dan,
Kepada semua yang ikut pertandingan Syaza ni, sila berikan alamat kamu semua ya! Ada hadiah cenderahati buat kamu. Walaupun, penyertaan tak berapa ramai tapi agak memuaskan Syaza.


Wassalam~

4 comments:

  1. sabar je la syaza..xleh try mintak tukar kt sabah punye ke??cube syaza tanye dulu cmne ye..=)

    syaza..btol ke nak bagi hadiah cenderahati juga nie??terharu ifa..
    xpe syaza..kontest syaza sgtmenarik tau..=)..xsangke ifa leh wat ayat sastera camtue..tq sis!

    ifa bg kt email syaza la ye..

    email ifa nie

    pinkteddy84@gmail.com

    nt ifa send alamat k syaza..tq!

    ReplyDelete
  2. ha ah...dari syaza nak tangguh...cuba try mintak kat sabah...mana thau dapat...saya dulu kat bintulu sarawak tau...kumpulan 2 sesi 2006...nasib time tuh start bulan 3 habis bulan 6...dapat gaklah masuk matrik...

    erm...betul jugak...kesian budak2 yg masuk kump 3...kalau yg dah masuk belajar balik mcm manalah...sabar ye...cari jalan dan penyelesaian terbaik okeh^_^

    ReplyDelete
  3. x pe la bang, Syaza rasa syaza akan tangguh, sbb syaza nak sambung bljr.

    insyaAllah. :)

    ReplyDelete