Nuffnang Ads

Sunday, January 11, 2015

[Photography] Majlis Makan Malam Persatuan Pendidikan Awal Kanak-kanak.

 Assalamualaikum and olaaa everyone.

Syaza langsaikan dulu hutang nak cerita tentang dinner hari tu.
Biar gambar yang berbicara.
Kamera Syaza bukan Syaza yang pegang sebab Syaza bukan AJK PDI, Syaza AJK Peralatan dan Persiapan Tempat.
Syaza memang selalu dapat kerja orang lelaki. Memang dah biasa. Hahaha

Lecturer kami yang sporting. Prof Noor Shah. ;)

Barisan MT dan Exco. ;)

Bergambo je keje.

Simbol perasmian. ;)

Pintu masuk. Comelkan. ;)

Kakak saya kata, nampak ayu dah, tapi jam tu jam...

Sebahagian dari pelajar semester 2. ;)

Salute!
Tak banyak pun gambar.
Tak banyak?
Ada 500++ tahu...
Haha.

Alhamdulillah, berjalan dengan jayanya,

Wassalam~

5 comments:

  1. follow balik http://cikanggur10.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. bestnya...! alahai.. ni bakal2 guru ni semua asal kacak cantik sangat? hahaha.. rasanya kalau macam ni cikgu, mak bapa budak pun boleh terpikat.. ohohoho

    ReplyDelete
  3. Meriah nampaknya event dinner tu yer Syaza ^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak je meriah. semua syok sendiri sebenarnya DZ. hehehe

      Delete