Nuffnang Ads

Wednesday, September 29, 2010

お誕生日おめでとうございます - O tanjō-bi Omedetōgozaimasu

Assalamualaikum semua.

Apa khabar?
Syaza harap semua sihat hendaknya.
Syaza di sini alhamdulillah sihat wal'afiat.

Syaza mengucapkan Selamat Hari Jadi yang ke-18 buat dua orang rakan Syaza, iaitu Nura Azima dan Zaidun.
Ya, mereka kawan Syaza.

Pesanan dari Syaza:

Azima, belajar rerajin ek kat Matrik tu. Jangan tertekan. Ingat Allah selalu. Aku sentiasa doakan kau. Semoga kita semua berjaya di dunia dan di akhirat. InsyaAllah, amin~

Zaidun, kau jaga diri baik-baik. Tabah dan sabar dengan segala dugaan yang Allah berikan. Semakin banyak dugaan yang Allah berikan, tempuhinya dengan kesabaran. Itu bermakna Allah sayangkan kau. Kau jadi diri sendiri, tak perlu nak hipokrit. Just be yourself. Jaga solat dan jangan lupa Allah. Allah sentiasa berada di hati kita. Ok. Aku sentiasa mendoakanmu.

Untuk kamu berdua, semoga hidup anda sentiasa berada di bawah naungan rahmatNya. Mudahan-mudahan persahabatan kita kekal untuk selama-lamanya. InsyaAllah, amin~




Kau dan aku menjadi satu.
Tali silaturrahim kemas kuikat.
Pada waktu hati bersama.
Tertulis nama kau dihatiku.
Senarai kawan, teman, sahabat aku coretkan.
Senda gurau kenangan kita.
Pahit duka tempuh bersama.

Luahan hati aku dengari.
Memahamimu, aku cuba mengerti.
Kata janji aku pegangi.
Senyuman manis terukir di pipi.

Sesungguhnya pertemuan dan perpisahan kita hanya kerana Allah.





p/s: Doakan Syaza untuk ucapan spontan dalam Bahasa Inggeris petang ini. ;)


Wassalam~

No comments:

Post a Comment