Nuffnang Ads

Sunday, November 21, 2010

Berehat Seketika - Persiapan Upacara Akad Nikah

Assalamualaikum.

Apa khabar semua?
Alhamdulillah, Syaza sihat.
Syaza harap kamu juga begitu.

Maaf, sudah lama tidak mencoretkan sesuatu di sini.
Diri ini perlu membuat banyak persiapan untuk upacara akad nikah yang akan bermula pada 27 November 2010.
Kenapa kad jemputan tak sampai?
Aku tidak menjemput sesiapa. Doa daripada anda sudah cukup.
Persiapannya bagai nak rak. Aku terduduk. Diam.
Biar 'bakal suami' yang selesaikan semuanya. Aku hanya perlu kata YA atau TIDAK. Mungkin, sukar daripada itu.

Selepas ini, aku akan berehat untuk jangka masa yang agak lama. MUNGKIN. Tidak pasti. Walaupun sebelum ini aku sememangnya berehat selama lebih kurang 3 minggu. Maaf, aku tidak memberitahu kepada kamu.



Untuk peperiksaan akhir semester ini, saya yang diberi nama SYAZA SYAFEEQAH ingin memohon maaf kepada semua jika ada terkadsar bahasa, terasa hati dan sewaktu dengannya.
Syaza mohon doa yang terbaik buat Syaza daripada kamu semua.
Terima kasih kepada sesiapa yang sentiasa mendoakan Syaza.

Syaza tak nak tulis panjang pada kali ini.
Doakan Syaza ya.

Wassalam~

No comments:

Post a Comment