Nuffnang Ads

Friday, July 2, 2010

Hari Terakhir Di Rumah - Kucupan Mesra Kulayangkan Buat Keluarga Tercinta

Assalamualaikum semua.

Ogenki desu ka?
Apa khabar kalian?

Hari ni, 2 Julai 2010 adalah hari terakhir Syaza berada dirumah.
Esok, 3 Julai 2010 tepat jam 10 pagi sudah terbang ke Kuala Lumpur.
Lusa, 4 Julai 2010 sudah mendaftar di UPSI, negeri baru untuk aku menetap di sana, Perak.

Kini, sedang menghituk detik waktu bila masanya akan tiba untuk bertolak.
Sememangnya hari terakhirku di rumah hanya sibuk dengan mengemas semua barang-barang yang perlu dibawa.
Tadi, lepas ambil adik dari sekolah, terus bawa ke Pantai Tanjung Aru.
Itu permintaan dia. Aku hanya tunaikan kerana ini hari terakhirku untuk bersama dengan keluarga.
Pada 3 Julai 2010 nanti, dia tidak dapat mengikuti keluarga untuk menghantar aku ke lapangan terbang kerana ada sesi persekolahan pada hari itu. Persekolahan ganti namanya.

Terima kasih kepada keluarga Syaza:
Ayah
Ibu
Kak Long
Kak Farah
Abby


Terima kasih kerana hadir dalam hidupku.
Terima kasih ya Allah kerana Engkau berikan keluarga ini kepadaku.

Seperti sebelum ni Syaza katakan, merindui keluarga sesuatu yang wajib dalam hidupku di negeri orang nanti.

Kucupan mesra aku layangkan untuk keluarga tercinta.

flying kiss Pictures, Images and Photos


Kepada keluarga tercinta,
"Ajja akan cuba sedaya upaya untuk belajar sebaik mungkin di sana. Ibu, ayah, Kak Long, Kak Farah dan Abby, jangan lupakan doakan Ajja ya. Doakan Ajja semoga berjaya di dunia dan di akhirat. :)"


Berkumpul satu keluarga begini sememangnya akan aku rindui.


Dahulu kakak-kakakku yang meninggalkan aku. Dan kini, giliran aku pula.
Izinkan pemergianku ini.
Doakan Syaza ya.
Nanti kalau Ajja punya kelapangan masa walaupun sedikit, Ajja akan telefon ek. ;)

Ajja nak ibu, ayah, Kak Long, Kak Farah dan Abby tahu, bahawa Ajja akan merindui kamu semua sepenuh jiwa ragaku.
Ajja sayang kalian! A i s h i t e r u!

Terima kasih atas segalanya yang telah kalian lakukan terhadapa Ajja.
Ajja minta maaf kalau ada silap dan salah. Sumimasen.
Halalkan makan dan minum serta semua ilmu yang telah diberikan. :)

Itu sahaja untuk kali ini.
Maafkan Syaza kalau lepas ni, blog ni lama tak ter'update'.
Harap faham ya! ;)
Terima kasih kerana sudi membaca.

Wassalam~

3 comments: