Nuffnang Ads

Thursday, June 21, 2012

Hari Ini Hariku, Terima Kasih kepada Semua. ;)

Assalamualaikum semua.

Apa khabar kalian?
Alhamdulillah, Syaza sihat dan saya gembira hari ini. Hehe.

Hari Ini Hariku, Terima Kasih kepada Semua. ;)

Alhamdulillah, Allah masih izinkan Syaza berpijak di bumiNya yang indah ini.
Terima kasih kepada keluargaku; Ayah, Ibu, Kaklong, Kak Farah dan Abby atas doa kalian semua.
Terima kasih kepada Ayah dan Ibu kerana mendoakan saya.
Terima kasih kepada Kak Long dan Kak Farah atas nyanyian yang merdu itu. HAHA.
Terima kasih kepada Abby, sebab bagi hadiah kat saya! Yeay!
Postman  macam tahu-tahu je hari ni hari saya. Alhamdulillah. Hehe.
Postman pun macam Safee Sali. HAHA.

Terima kasih juga buat kawan-kawan yang wish.
Sayang anda kerana Allah.
Terima kasih kepada Citi Manisa, belajar rerajin di Perlis ya.
Terima kasih juga buat roomate saya, Fa. Terima kasih atas hadiah bingkai gambar yang comel tu. Hehe.


Kotak pos yang baru sampai tadi... ;)


Topi tu, Abby bagi Saya suka sangat...
Bingkai gambar tu, Fa bagi. Comel sangat...


Topi yang Abby bagi yo! Dah lama nak topi ni. Akhirnya... Yeay!

Thank you, Abby. ;)


Terima kasih semua.
Doakan saya berjaya di dunia dan di akhirat ye.

Itu sahaja.
Wassalam~

p/s: Oh, ye... Saya sengaja tak bagi orang tahu bufday saya sebab saya cuma nak tahu siapa yang benar-benar tahu. Hehe. ;)

No comments:

Post a Comment