Nuffnang Ads

Monday, August 31, 2015

[Photography] Sambutan Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke-58.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni, aku pergi tengok sambutan hari kemerdekaan di bandar Kota Kinabalu.
Aku tak nak cerita panjang-panjang.
Kali ni, macam tak ramai yang datang untuk menyambut hari kemerdekaan sama-sama.
Dan ini antara hasil tangkapan aku. ;)

Bunga raya, bunga kebangsaan.

Kanak-kanak ini sangat bersemangat!






Kanak-kanak yang sedang melihat perarakan.




Saya pun berbaris - kata anjing itu.














Keluarga.

Jumpa kawan sekolah.

 



Lepas dari tengok sambutan hari kemerdekaan, jalan-jalan ke bandar sekejap dan meredah pula ke Papar.
Teringin nak ke Beringgis Resort & Spa,
Banyak gambar tak edit lagi. So, tengok je apa yang ada ek. Hehe.

Kenderaan yang efisyen. Haha. Jauhnya bawa motor dari KK ke Papar.
Aku tak kisah pun bawa jauh-jauh. Haha.


Itu sahaja.
Salam merdeka!

Wassalam~

No comments:

Post a Comment